TouchStore Blog

Zavedení expedičního systému TouchStore pro Geek s.r.o.

6. 5. 2017 | Michal Morávek | Případová studie

Zavedení expedičního systému TouchStore pro Geek s.r.o.

Geek s.r.o. je největší český výrobce oficiálních seriálových a komiksových triček a ostatních merchandise produktů (placky, hrníčky ze seriálů Big Bang Theory, Friends, The Simpsons a komiksů DC Comics). Mimo jiné provozuje eshop geekshop.cz a ve spolupráci s FTV Prima, spol. s r.o. eshop shop.iprima.cz.

Jak to bylo

Při provozu eshopu se klient potýkal s mnoha problémy. Vzhledem k nutnosti používat současně několik softwarových systémů trvalo vyexpedování zásilky velmi dlouho. Bylo nezbytné balit zásilky nad rámec pracovní doby i o víkendu. Neméně času zabralo řešení vrácených zásilek, které obsahovaly jiné zboží.

Provedením logistického auditu bylo zjištěno, že náklady na expedici jedné zásilky činily 170 Kč, největší podíl této částky tvořily mzdové náklady skladníka – osoby zajištující expedici.

ikona poznámky

Záměry klienta

  1. Zkrátit dobu dodání objednaného zboží zákazníkovi.
  2. Zcela eliminovat objem vrácených zásilek.
  3. Snížit provozní (především mzdové) náklady.
  4. Snížit administrativní zátěž a tím zjednodušit proces expedice.

Výsledky zavedení

Prostřednictvím systému TouchStore došlo ke snížení počtu použitých softwarových řešení z původních 9 na současné 3 (eshop, TouchStore a účetní systém). Nutná doba k vyexpedování jedné zásilky se zkrátila o 58 %. Byl ponížen počet zaměstnanců v expedici z 5 na 2. Klient zaznamenal 10% nárůst denně vyexpedovaných zásilek.

Jak to vychází?

Původní řešení Touchstore
Použitá softwarová řešení 9 programů 3 programy
Počet zaměstanců 5 zaměstanaců 2 zaměstanaci

Zrychlení expedice o 58 %

Dalším důležitým benefitem bylo odstranění administrativních chyb pomocí automatického přenosu dat mezi systémy. S tímto byla spojena i úspora času při řešení vrácených zásilek, neboť k tomu již prakticky nedochází. Klient kladl též velký důraz na kompletní změnu administrace při tzv. osobních odběrech.

foto Vlaďka

Slovo klienta

„Implementace expedičního systému TouchStore do našeho expedičního workflow předčila moje očekávání. Velmi mě potěšila rychlost uvedení do aktivního provozu, jeho kompatibilita s naším eshopem a účetním systémem. Překvapilo mě jednoduché intuitivní ovládání, které především ocenili naši zaměstnanci. V budoucnosti bych měla zájem o napojení na další dopravce a též využívat Amazon jako další prodejní kanál.“

Vlaďka Dittrichová

provozovatelka eshopu

Zpět na další články

Pište nebo volejte

Rádi Vám vše ukážeme a vysvětlíme

telefon +420 737 417 180
mail info@touchstore.cz